ConvertKit - markkinoiden paras sähköpostimarkkinointi-ohjelma

Hallitse sähköpostiosoitteita tagien ja automaatioiden avulla

ConvertKit on suhteellisen uusi palvelu ja se on suunniteltu alusta alkaen nykyajan tarpeisiin. Sen on luonut Nathan Barry, joka teki pitkään omia tuotteita verkossa, eikä ollut tyytyväinen saatavilla oleviin sähköposttimarkkinointi-työkaluihin.

Tämä tehokas sähköpostimarkkinointi -ohjelma ajattelee sähköpostimarkkinoinnin eri tavalla kilpailijoihin verrattuna. Sen ytimessä ovat sähköpostiosoitteiden helppo hallinta sekä tehokas ja helppo automatisointi.

Näiden syiden takia myös me vaihdoimme Mailchimpistä ConvertKit:tiin ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä.

Ei useita listoja, vaan yksi lista, jota hallitaan tageilla

ConvertKit perustuu yhteen sähköpostilistaan, jota voit hallita tagien avulla. Tämä eroaa paljon kilpailijoiden ratkaisuista, joissa sähköpostiosoitteiden hallinta perustuu useisiin listoihin. ConvertKit:issä tagit mahdollistavat huomattavasti helpomman ja siistimmän tavan hallita suuriakin sähköpostimääriä.

Voit luoda tyylikkäitä formeja ja jopa omia landing pageja emailien keräämiseen. Niiden luominen ja hallinta tapahtuu erittäin helposti. Saat jokaiselle formille ja landing pagelle myös kattavan analytiikan.

Kun olet luonut formin ja/tai landing pagen sähköpostiosoitteiden keräämiseen, voit luoda helppoja sääntöjä, jotka lisäävät haluamasi tagin esimerkiksi tietyn formin kautta tulleisiin sähköposteihin. Näitä tageja voit sitten hyödyntää tehokkaasti ja helposti automatisoinneissa.

Voit esimerkiksi lisätä formin keräämään sähköpostiosoitteita verkkosivustosi uutiskirje-sivulla ja tagata heidät automaattisesti "uusi tilaaja"-tagilla.

Sekvenssit ja tagien avulla automatisointia

ConvertKit:in ytimessä ovat sekvenssit (englanniksi sequences), jonka avulla voit luoda automaattisia sähköpostiketjuja, jotka lähettävät haluamasi sähköpostit haluamanasi ajankohtana. Voit luoda vaikka neljän sähköpostin sekvenssin, joka lähettää sähköpostin viikon välein.

Voit esimerkiksi luoda sekvenssin "uusi uutiskirjeen tilaaja" joka lähettää ensimmäisen "tervetuloa uutiskirjeen tilaajaksi" -sähköpostin heti ja sen jälkeen uuden sähköpostin viikon välein, joissa esittelet tuotteitasi tai palveluitasi.

Kun yhdistät sekvenssit ja tagit, voit luoda erittäin tehokkaita automatisointeja. Voit luoda esimerkiksi automaation, joka lisää "uusi tilaaja"-tagilla merkityn sähköpostin suoraan "uusi uutiskirjeen tilaaja" -sekvenssiin. Näin henkilö, joka tilasi uutiskirjeesi, saa automaattisesti haluamasi viestit, joita voit seurata raporteissa ja optimoida paremmiksi.

Automatisointien rakentaminen tapahtuu visuaalisesti, mikä tekee niiden luomisesta todella helppoa. Tämä mahdollistaa myös monimutkaisten automatisointien tekemisen helposti. Voit esimerkiksi määrittää automatiossa, että kun henkilö on saanut kaikki sekvenssin sähköpostit, poista häneltä "uusi tilaaja" -tag ja lisää "uutiskirje"-tag.

Näin voit jatkossa lähettää yksittäisiä viestejä vain henkilöille, jotka ovat käyneet läpi "uusi uutiskirjeen tilaaja" -sekvenssin.

Ilmainen 1000 tilaajaan asti

ConvertKit tarjoaa ilmaisen tason, jossa voit lähettää sähköpostia 1000 henkilölle. Tähän tasoon kuuluvat myös kaikki formit ja landing paget rajattomilla kävijämäärillä, sähköpostiosoitteiden hallinta tagien avulla sekä mahdollisuus oman domainin käyttöön.

Complete-taso sisältää ilmaisen tason lisäksi visuaalisen automaation, sekvenssit ja tarkan analytiikan. Complete tason kuukausihinnat alkavat 29 dollarista 1000 sähköpostiin asti ja nousevat siitä sähköpostien määrän mukaan (3000 sähköpostia maksaa 49 $, 5000 79 $, 8000 99 $, jne.). Kuukausimaksullisen ConvertKitin voi perua koska tahansa. Maksamalla kerralla vuoden säästä hinnoista 16,7% (saat 2 kuukautta ilmaiseksi).

Meidän kautta 14 päivän ilmainen testi ja "ei-kysymyksiä" -rahat takaisin, jos et ole tyytyväinen

Kokeile ConvertKit:tiä alla olevan linkin kautta. Saat kokeilla ohjelmaa 14 päivän ajan täysin maksutta. Jos kokeilet, maksat ja et ole tyytyväinen, Voit pyytää 30 päivän ajan rahat takaisin ilman kysymyksiä.

Kuten alussa kirjoitin, me siirryimme ConvertKit:tiin Mailchimpistä ja olemme olleet siihen erittäin tyytyväisiä. Siksi uskomme, että myös sinä olet!